F2 GP ABU ligenz Nertex
Cytat z ligenz data 15 czerwca, 2019, 14:15Twój nick: ligenz
Nick zgłaszanego: Nertex
GP i nr okrążenia: GP abu | okr. 1
Dowód video:https://youtu.be/RA4UQr3g6Y8Opis zdarzenia: Dawno nie było skargi w F2 więc postanowiłem poprawić statystyki. Nertex podczas ataku na nawrocie wciska się zbyt ostro w stylu verstappen v ocon, niestety nie uderzamy się kołami i mam uszkodzony bolid.
Twój nick: ligenz
Nick zgłaszanego: Nertex
GP i nr okrążenia: GP abu | okr. 1
Dowód video:https://youtu.be/RA4UQr3g6Y8
Opis zdarzenia: Dawno nie było skargi w F2 więc postanowiłem poprawić statystyki. Nertex podczas ataku na nawrocie wciska się zbyt ostro w stylu verstappen v ocon, niestety nie uderzamy się kołami i mam uszkodzony bolid.
Cytat z NerteX data 16 czerwca, 2019, 15:13ewidentnie na nagraniu widać ze jedziesz bardzo mocno po zewnętrznej i podczas gdy wyswietlaja się czerwone strzałki zaczynasz w środku zakrętu ścinać do jego wierzchołka przez co łamiesz sobie skrzydło z własnej głupoty. Dodając jeszcze wyrzucasz mnie z toru w zakręcie 3 co mogło zakończyć się karambolem gdybym nie skontrował dobrze kierownicy.
ewidentnie na nagraniu widać ze jedziesz bardzo mocno po zewnętrznej i podczas gdy wyswietlaja się czerwone strzałki zaczynasz w środku zakrętu ścinać do jego wierzchołka przez co łamiesz sobie skrzydło z własnej głupoty. Dodając jeszcze wyrzucasz mnie z toru w zakręcie 3 co mogło zakończyć się karambolem gdybym nie skontrował dobrze kierownicy.
Cytat z ligenz data 17 czerwca, 2019, 12:10Jak zwykle z klasą i kulturą 🤣
Dodam jeszcze jedną rzecz, która jest na samym końcu nagrania. Powiedz proszę gdzie chciałeś się zmieścić po wew. w tym zakręcie?
Jak zwykle z klasą i kulturą 🤣
Dodam jeszcze jedną rzecz, która jest na samym końcu nagrania. Powiedz proszę gdzie chciałeś się zmieścić po wew. w tym zakręcie?
Cytat z Dotch data 21 czerwca, 2019, 13:55OPINIA: Już w T2 dochodzi do pierwszego kontaktu między kierowcami, gdy NerteX zostaje ewidentnie wypchnięty przez ligenza. Niemniej przedmiotem sporu jest incydent, który wydarza się kilka zakrętów dalej. ligenz wyjeżdża bardzo szeroko w nawrocie i powinien mieć na uwadze, że przez taką linię przejazdu może stracić pozycję. NerteX atakuje odważnie, ale nie wykonuje żadnego nieregulaminowego ruchu, a kontakt wynika głównie z próby zbliżenia się do wierzchołka przez ligenza.
WERDYKT: Incydent wyścigowy.
OPINIA: Już w T2 dochodzi do pierwszego kontaktu między kierowcami, gdy NerteX zostaje ewidentnie wypchnięty przez ligenza. Niemniej przedmiotem sporu jest incydent, który wydarza się kilka zakrętów dalej. ligenz wyjeżdża bardzo szeroko w nawrocie i powinien mieć na uwadze, że przez taką linię przejazdu może stracić pozycję. NerteX atakuje odważnie, ale nie wykonuje żadnego nieregulaminowego ruchu, a kontakt wynika głównie z próby zbliżenia się do wierzchołka przez ligenza.
WERDYKT: Incydent wyścigowy.
